Статус документа
Статус документа

ГОСТ Р ИСО 10003-2020 Менеджмент качества. Удовлетворенность потребителей. Руководящие указания по урегулированию спорных вопросов вне организации

Библиография

[1]

ISO 9001:2015

Quality management systems - Requirements

[2]

ISO 9004

Quality of an organization - Guidance to achieve sustained success

[3]

ISO 10001:2018

Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for codes of conduct for organizations

[4]

ISO 10002

Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations

[5]

ISO 10004:2018

Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for monitoring and measuring

[6]

ISO 10015

Quality management - Guidelines for training

[7]

ISO/IEC Guide 37

Instructions for use of products by consumers


УДК 658.562.014:006.354

ОКС 03.120.10

Ключевые слова: урегулирование спорных вопросов, методы урегулирования спорных вопросов, провайдер, представитель по решению спорных вопросов, соглашение; рекомендация, устанавливающая решение; термины и определения



Электронный текст документа

подготовлен АО "Кодекс" и сверен по:

официальное издание

М.: Стандартинформ, 2020